Oferty pracy – Tester aplikacji, oraz Młodszy specjalista ds. obsługi klientów

Dla studentów z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, z dobrą znajomością języka angielskiego.

Na dzień dzisiejszy poszukujemy kandydatów na stanowisko Tester aplikacji

Zakres obowiązków:

  • Testowanie rozwiązań przed wdrożeniem na serwery produkcyjne (Aplikacje internetowe, Aplikacje mobilne)
  • Opis oraz dodawanie zgłoszonych tematów, zadań i błędów do systemu Jira
  • Prowadzenie i nadzorowanie listy zleconych zadań i komunikacja w języku angielskim do spółek zagranicznych
  • Tworzenie opisów zrealizowanych zadań ze screnami + tłumaczenie na angielski
  • Wprowadzenie kluczy tłumaczeń – nadzorowanie tłumaczeń systemów
  • Nadzorowanie zgłoszeń błędów i wsparcie techniczne użytkowników
  • Wsparcie przy tworzeniu instrukcji do systemu

Nasze oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word)
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość zagadnień IT, WWW, PHP
  • Znajomość narzędzi Jira, Slack, Power BI mile widziana
  • Doświadczenie w testowaniu aplikacji mile widziane

Oraz kolejna oferta pracy na stanowisku Młodszy specjalista ds. obsługi klientów z j. angielskim.

Główne zadania na stanowisku:

  • Obsługa Klientów firmy w języku polskim i angielskim
  • Administracja, przesyłanie ofert, negocjacje, informowanie klientów o wynikach zamówienia,
  • Wspomaganie działu księgowości w zakresie wyjaśniania zapytań o faktury i płatności
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie bieżących zamówień.
  • Przygotowywanie sprawozdań, zestawień, podsumowań w ramach działań zleconych przez przełożonych

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
  • Biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook),
  • Wysoka kultura w komunikacji z klientem
  • Odpowiedzialność i samodzielność
  • Analityczne myślenie:
  • Podzielność uwagi i odporność na stres, umiejętność prowadzenia wielu projektów równocześnie
  • Terminowość i skrupulatność
  • Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej

Monika Bieniek

Specjalista ds. personalnych
+48 730 103 389
monika.bieniek@aoz.pl
www.aoz.pl